Известие

Collapse
No announcement yet.

Кажете нещо хубаво за 159 (общи приказки)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги, имам проблем с ДПФ-а въпроса ми е дали мога да карам временно с откачен датчик за диференциалното налягане? Понеже в момента колата въобще не върви...
    -------------------------------
    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

    Comment


    • Може. А като тръгне да прегрява какво правиш?

      Докато не оправиш ДПФ-а, според мен не си прави експерименти.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • Работата е там че като я закача на диагностика показва, че филтъра не е запушен и 0% задръстване, няма грешки, но колата не може да се регенерира (симптомите са на запушен филтър) и е голяма мъка карането, а трябва да пътувам утре. За това исках да питам дали ако откача този сензор ще има проблеми и дали ще се движи нормално.
        Last edited by bobi_kz; d.m.y г., 14:30.
        -------------------------------
        ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
        ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

        Comment


        • Ако правилно съм разбрал, датчикът за диференциално налягане не отчита реалната ситуация а реалната ситуация е, че DPF - ът е задръстен.

          Ако е така, откачането на датчика най-много да влоши нещата.

          Защо не пуснеш принудителна регенерация през MES?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Ами ще опитам. Да попитам не трябва ли ако диференциалното налягане е високо т.е. филтъра е запушен да свети грешка или нещо др.
            -------------------------------
            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

            Comment


            • Мисля, че трябва. В крайна сметка именно по стойността на диференциалното налягане ECU - то се ориентира за състоянието на филтъра.

              Въпросът е, колко е нормалното диференциално налягане и колко е това при което се счита, че филтърът е запушен.

              PS:

              При неработещ мотор диференциалното налягане 0 mbar ли е?
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:13.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Аз все си мисля, че ако има проблем с някой от датчиците за диференциално налягане, би трябвало да светне индикацията за ДПФ.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • Пробвах да го регенерирам с МЕS, но само дето тормозих колата темп. на филтъра достигна 250 гр. но така и не достигна необходимата за регенерация, колата буча на място сиг 10 мин и повече стана ми жал и го спрях... налягането беше м/у 550 и 600 mbar. Явно ще е мъка с прибирането до София лека полека ще я закарам и махам карантинята....
                  -------------------------------
                  ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                  ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                  Comment


                  • Ако си сигурен, че проблема е от дпф-а...не е ли по добре да го махнеш при възможност и така да прибереш колата, тя и без туй явно е влезнала в авариен режим....няма да увеличиш скороста, но поне няма да мъчиш мотора....
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • Няма как да го махна, нямам канал нито подемник..
                      Честит празник на всички!
                      -------------------------------
                      ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                      ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                      Comment


                      • Виж дали тръбичката от сензора до дпфа не е прекъсната- стават твърди и ронливи с времето. При мен се бе счупиша просто

                        Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

                        Comment


                        • Нещо хубаво за Алфа Ромео 159 или как се произвежда: https://www.youtube.com/watch?v=xbeiDK8JHs4
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                          Comment


                          • Ако някой е закъсал с чистачки за 159 покрай тези дъждове....открих случайно хубави за нишо пари.....чистачките са бош за 23 лв. к-та и чистят добре...пробвано днес....може да се закупят от бул. Овча купел номер 12 София...магазина е за акумулатори.....остъпката е близо 60%.....промоцията е до изчерпване на наличноста.....само някой модератор да не го вземе за реклама, че ще ми дойде в повече проблените с таях, м/у другото продавам пици....))
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment



                            • 1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • Охо...тия са нашенки....)
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X